2007/01/30

Vad är syftet?

 Titt som tätt kryper det inpå mig, jag kanske skulle ta och skapa en blogg. En blogg där jag kan skriva om små minnesvärda stunder, kanske mynta mina egna aforismer eller få använda ord som t.ex. aforism. Dom gånger jag försökt mig på att starta upp en blogg har det oftast börjat bra med några väl valda ord som introduktion och sen några arga "dagboksinlägg" som sen slutar i ett fenomen jag skulle vilja likna vid "blueballs" - inte för att jag råkat ut för "blueballs" men jag kan tänka mig att ett avbrutet sexuellt klimax skulle kunna liknas vid det totala misslyckande mina tidigare bloggar har råkat ut för, känner mig vart fall misslyckad och otillfredställd varje gång det händer.

Kanske behöver något mer intressant yrkesval, typ serietecknare alt. telefonhora för att lyckas i bloggbranschen.

"Nollor väger ingenting, därför flyter de ovanpå."

Inga kommentarer: